...

Jag är sjukt seg på att få in blogg inlägg nu för tiden. Men Elina inspirerade mig med sitt prat om bloggar igår och så var jag in på Elin W s blogg och hittade någon rolig grej som jag tänkte sno.
Just nu sitter jag på jobbet. Som vanligt. Borde plugga kemi för att värsta läxan att göra men ska skriva först.
Jobbar till halv 10 ungefär sen ska jag fara och ragga upp Sonja och så ska vi fara till byn <3 Och plugga lite finska :s
Måste faktiskt de, för vi borde gjort provet för länge sen, men å andra sidan så länge inte Leena gnäller så är de ju lungt. Hon tror ju att vi är sååå seriösa, men är man verkligen de om man kommer försent minst 5 min varje lektion och går minst 10 min tidigare. De tåls ju att diskuteras. :P
Imorgon är de sista dagen innan lovet. Fatta va skönt :) Ska kanske dricka lite öl imorgon och på lördag blir de dubbel jobb, först grillen sen krogen. Så därför ska jag sova hela söndag. :)
Fast kommer nog inte få så mkt lov, har så mkt grejer jag måste göra under lovet för att hinna ikapp. Annars kommer minst 5 av mina lärare halshugga mig på måndag vecka 11 efter apu:n.
Snart ska jag göra kemi men först ska jag göra den där jag hitta på Elins blogg.

TA FRAM MOBILEN & VAR ÄRLIG

HAR DU PUSSAT NUMMER 2 ?
Adde, ja de har väl hänt.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
 Caroline Svonni, vi är klasskompisar.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Emma Niemi, ja du de vet jag inte. Ser henne ganska ofta i skolan.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Carina, sonjas lillasyster, ja visst är hon de :P

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Min Pappa, tja de vet jag inte de kommer jag inte ihåg. :P

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Antte, nå vi har gått i samma skola i typ 4 år så de är väl där om de inte var redan på dagis. :P

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Billy Smedqvist, ja träffar nog honom i skolan imorgon.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Benne, jo de är jag väl.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4 NÅGON GÅNG?
Alexander Örn, ne du, vet inte om jag ens ringt till honom någon gång.

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Ålli, ja varför inte? ;)

PRATAR DU MED NR 45 OFTA?
Janette Svenn, nej de var ett bra tag sen.

KÄNNER DU NUMMER 1?
Adam Vårlund, kan jag väl inte påstå.

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Amanda Raatiniemi, ja de har jag säkert redan gjort.

VAD HAR DU OCH NUMMER 11 FÖR RELATION?
Ashish, min syster kille. Ingen alls faktiskt, vet typ bara hur han ser ut.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0