Mycket att göra...som vanligt.

Är just på väg i säng, tänkte bara blogga lite innan. Har pluggat en hel del idag faktiskt. Har matte prov i morgon och fysik prov på fredag. Sen måste jag komma igång rejält med mitt fördjupningsarbete i biologi. Har så mkt att göra att jag vet knappt vars jag ska börja.
Har iaf hunnit kika lite på klänningar och hittade en jätte fin som jag ska sy inför studenten. Mamma ska hjälpa mig att rita ett mönster. :)
Igår var jag med Sonja hela dagen, pluggade faktiskt en del och de är ovanligt med tanke på att de oftast slutar med att vi sitter och dricker kaffe och snackar skit när vi ska plugga :P

Har varit och pratat med TT idag också. Fick honom att lova att ja ska få vara ledig norrskensfredagen. Försökte få lördagen men med tanke på att jag egentligen hade varit tvungen att jobba hela helgen och inte kunna gå ut alls så är jag nöjd med att få fredagen och så slipper jag öppna lördag. :)

Imorgon har jag sovmorgon till halv 1, men ska stiga upp vid 8 så jag får något vettigt gjort och dessutom så jag inte sover hela dagen och inte kan somna sen imorgon kväll och är typ död på fredag. :P

Nä nu är de först lite H.C. Andersen saga som gäller (så jag får svenska c läxan bort gjord) och sen ska jag sova :)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0