En ny start och olika funderingar.

Såå nu har ja tagit bort allt gammalt så man kan starta om på nytt. Eftersom jag inte uppdaterat bloggen på ett år ungefär så tänkte jag att de var dags att börja om.

Just nu så försöker jag samla kraft till att plugga. Har så sjukt mkt att göra, men har ingen ork, Vill bara få den här terminen bort gjord så jag få ta studenten och sen har panik över att jag inte vet vad jag ska göra med mitt liv :P Har två prov imorgon och en bok redovisning på onsdag, sen har jag massa annat som jag borde göra.

Helgen har jag jobbat som vanligt, varit med sonja och marri på lördag kväll och med johanna på fredag. Va med johanna och masto igår också och de va så skönt att få hänga med masto lite. Då var de inte bara jag som retade johanna, annars när de bara är jag brukar jag känna mig så elak eller så är de bara jag som skrattar :P De va riktigt kul men somnade inte förän vid 3 tiden eftersom dom va här så länge. Men orkade iaf upp till skolan idag.

Nä nu ska jag kolla om de går att ladda ner nya desperate housewives och sen blir de plugga. Och vem vet man kanske får kaffebesök ikväll :P

Har funderat en hel del, de känns så overkligt att något sånt där kan hända så när en. Visst han var inte en vän till mig, men många av mina vänner sörjer och jag sörjer med dom. Världen är konstig, man borde inte kunna dö ung. Vila i frid.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0