Ume..

Sitter på jobbet som vanligt. Fryser de är kallt här. Har TTs tröja på mig så de inte ska vara så kallt.
Fick just veta att jag och mamma ska dra till Ume imorgon och kommer hem på torsdag. Hon ska ta nå prover och så får vi veta när de är dags för nästa resa till Ume. Får se vi hinner kanske fara på stan och köpa lite julklappar. Så ni som förväntar er julklappar av mig kan ju smsa en önskelista. :p

Skulle ju åka till Haparanda imorgon egentligen men de kanske vi tar på fredag jag och mamma. Måste ju shoppa grejer till huset. Har redan skrivit en önskelista men de måste mätas lite så jag vet vad jag ska ta. :p

Idag åker första valpen iväg och imorgon tar vi med en av dom till Lule. Så snart är de bara lilla Nikki kvar hemma. :)

Nu ska jag försöka göra något vettigt så jag kanske kommer här ifrån någon gång. Måste ju packa lite grejer. :p

Kommentarer
Postat av: Milla

All I want for Christmas is you! ;)

2009-12-01 @ 21:50:04
URL: http://cix.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag var hem till er, när ni inte var hemma (6). Men var bara tvungen att kolla in lillkillen.

Måste säga att jag vart STÖRT FÖRÄLSKAD <3

Sötare har jag inte sett, förutom Ozzy då ;)

Ingen slår Ozzy !

2009-12-03 @ 18:14:46
URL: http://aagren.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0