Sthlm...

Nu sitter jag hos min syster i Sthlm, väldigt trevligt. :P Ska väl satsa på att göra lite snabb kaffe snart. :P
Har varit och handlat massa julklappar idag, har suttit och slagit in dom och till och med skrivt rim. (eller jag har googlat rim och sen skrivit ner dom)
Har haft två händelserika dagar känns de som. Jag och Ronja hade lite problem med Fredriks bil, sen hade vi myskväll i Alvik med mina kusiner. Sen höll jag på att missa flyget hit till Sthlm imorse pågrund av mer bil problem, fick åka taxi från Antnäs. :) Och nu så ska vi leka och gå ut med mommos hund.
Imorgon bär de av mot Övik och hälsa på Stina. :)

Tack för mig.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0