Jag undrar...

..hur jag ska lyckas packa till min sthlms resa, tänkte bara ha handbagage när jag flyger dit för ska ju bara köra bil typ de tre dagarna jag är borta. Men, hur fan får man med sig alla grejer som man kan behöva när man knappt får ha nå vätska på planet. Typ till och med mascara räknas som vätska. Måste lösa de här på något sätt. :p

Har just kommit från att ha hängt med sluthy, alltid lika trevligt. :P btw får vara ledig på söndag så då glider jag till lule så jag hinner träffa sandra och faster lite så här innan jul :)

Imorgon blir de väl att sova länge och sen jobba till 10. Kanske hälsa på Sonja efter jobbet. :) Och någon gång ska jag packa också. Hinner nog inte göra de på lördag och söndag vill jag bara ta de lugnt tills bussen går. :p

Nu, äta, titta lite film och sen sova. :)

Puss & Kram

Ibland vill jag bara be dig dra åt helvete, men sen kommer jag på. De är nog inte värt att bry sig om dig nå mera.

Kommentarer
Postat av: snuggis

Jag tycker det är sjukt störigt att man inte får ta med mer än 1dl vätska på planen. Ibland får man ju stå i köer i timmar och utan vätska så kan man må riktigt dåligt :( Det ironiska är att efter man har checkat in bagaget så får man köpa hur mycket sprit och vätska som helst :P

2011-02-05 @ 16:19:14
URL: http://www.resetillbehor.se

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0