Jag har tänkt...

Har tänkt väldigt mkt de senaste dagarna. Prio ett i min skalle just nu har varit vad jag egentligen ska göra med mitt liv. Just nu känner jag att jag inte vill jobba på Sibylla nå mer, men kan ju inte säga upp mig om jag inte har ett annat jobb. Känns som om jag sitter fast här, jag utvecklas inte och känns som om jag behöver de.
Ska iaf jobba kvar tills jag är helt klar med skolan. Men sen då?
Jag trivs som fan i Pajala, men mina vänner, mitt hem och helt enkelt de liv jag lever. Men jag kan ju inte bara springa omkring och göra inget hela tiden.

Funderar på två saker, åka till USA som Au-pair ett halv år eller ett år. De hade varit väldigt roligt tror jag. En upplevelse för livet. De andra är att plugga vidare. Men jag vet inte riktigt vad jag vill. Och så måste jag hitta de där suget efter att plugga på universitet. Sen när jag väl har bestämmt mig kommer jag ge allt men först måste jag veta. :p

Sen kan jag inte låta bli att oroa mig, för mamma. Känns som om vi bara får värre och värre besked hela tiden. Jag vet att vi kommer klara oss igenom de här hur jävligt de än kommer att bli. Men de kommer nog vara tufft.
Men jag vet också att jag har så fina vänner som jag kan gråta hos när de är jobbigt. Ni vet vilka ni är och ni är guld värda <3

Har inte packat, gör kanske de ikväll. :p



Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0