Go kväll

Känns som om jag inte ha något vettigt att skriva här. Har typ inte gjort något vettigt sen söndag förutom att jag jobbat idag. :p Så tänkte jag skulle göra en sån där lista. Måste ju uppdatera lite så jag inte får dödshot här på bloggen av Camilla.
Btw imorgon kommer Camilla och leker med mig. :D De ska bli väldigt väldigt roligt. :)

Öppna din sms-inkorg i mobilen
Gå ner sju sms i taget och svara på frågorna
Fuska inte!

Vad var det första du sa i morse?
Va är synd? :)
Vad säger dina föräldrar om dig?
Skulle du kanske kunna och hämta oss?
Vad säger du till den som du är kär i?
Hallojsan :p nå jag är hemma och tittar tv :)
Vilken var din första mening som du sa?
Tjill, då kan du vara med mig ;)
Vad kommer bli din sista mening och säga?
De var ju inte bra :P Kom med en cigg åt mig :p
Vad säger du till din bästa kompis?
Jag försöker :p
Vad säger du till den du älskar?
Öö joo :)
Vad skulle du säga om du var med på tv för första gången?
Hehe ja :D jag var då inte beredd på att de skulle bli sådär :D
Vad är det sista du säger innan du somnar ikväll?
Va bra :) nånää jag åt bara risifrutti och en macka :)
När du vill ta ett steg längre i ditt förhållande, vad säger du då till din pojk/flickvän?
Jao om jag orkar de :p
Vad kommer du säga när du friar?
Okej :p Ahaa så du menar som de ;p
Vad var det första du sa efter din första kyss?
Jaså ;P
Vad var det första du sa när du hade haft sex för första gången?
Hinner inte.
Vad skulle du säga om din pojk/flickvän var otrogen?
Haha, men de är ja ju alltid. Vi hör av oss om vi kommer så vi vet vars du bor.
Vad säger du när du blir riktigt arg?
Hehe är så full, ska flirta ;) not!
Vad säger du när du blir riktigt glad?
Krogen?
Hur säger du till din pojk/flickvän att du älskar honom/henne?
Jo jag vet :( Jag ska äta och röka sen vet jag inte. :P


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0