Visste ni?

Att de är dom vänsterhäntas dag idag? De visste inte jag, men tydligen så kan aftonbladet göra en klokare. Tydligen är bara 13% av Sveriges befolkning vänsterhänta där ibland jag. :)
De stog också att man ska vara mer konstnärlig om man är vänster hänt och inte lika bra på språk. Fel fel, iaf när de gäller mig. Jag kan inte ens rita en streck gubbe och mamma säger iaf att jag lär mig spåk lätt. :p Fast tror inte att de är så stor skillnad om man är vänster eller högerhänt. :p

Josefin, du har inte kommenterat på 3 veckor. :p Men annars brukar du vara duktig på de. Bra att du lever nu behöver du bara ta och komma och hälsa på mig också så är allt fin fint. :D

Klockan har nog stannat, tiden går så jävla sakta. :p


Kommentarer
Postat av: marielle

grattis på vänster"häntade"-dagen, ööööööö....



GRATTISSSSS!!! pyssar

2009-08-13 @ 18:25:57
Postat av: Luwy

Haj på dig igen !:) alltså inga bilder på din blogg visas typ, bara nån här o där alla andra är bara små vita rutor med kryss i.. har testat från tre olika datorer så de är inte datorn .. Vore super sjyst om du ville skicka bilderna typ på msn ist, [email protected] Puss påre :)

2009-08-13 @ 23:41:54

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0