Som vanligt då?

Sitter på jobbet, som vanligt. :p Fast jag har varit ledig hela helgen så har de inte blivit att sova ut. :p Fredag så vaknade jag klockan 6 för att bege mig till Öjebyn med Jossan, min hund och hunden som vi ska para min med. Trevlig resa blev de förutom att den lilla grisen satt och pep i baksätet hela vägen. Blev ett stopp hos en av Jossans gamla kompisar i Rosvik. Väldigt trevligt. :) Lördag bar de iväg söderut igen, till Lule den här gången med tjejorna, marri, ronja och marie. :) Mkt trevligt vi handlade massor och träffade Hedda. Och sen åt vi god mat på waldorf. :D Sen for vi hem och grillade och drack några öl och sen for vi på fest och krogen. Hela kvällen slutade hos mr TT och jag hade jävligt roligt. :)

Annars så går jag omkring och försöker få mig själv att tvätta mina kläder. De börjar bli dags då vi åker om 8 dagar. Och jag måste packa, och de går ju inte om typ alla mina kläder är smutsiga. Och sen så kan de ju vara roligt om mitt rum hade varit fint och städat när jag kommer hem. Ska bara hitta orken att göra de. 
Och så måste jag framkalla lite bilder här snart också. :p

Har kommit fram till att jag inte kan nästan nå finska, tack för de Leena Okko. 

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0