Personalvård...

Gissa vad jag gör? Jo, ja jobbar. :p

Om typ en timme kommer Helena Lax hit med bussen, om hon har kommit på den det vill säga. Man ska inte riktigt tro att hon kommer förän man ser henne på busstationen. :p

Imorgon blir de å jobba till 18,00 och sen ska vi ha personalvård som de står på dörren. :p Riktigt roligt ska de bli, sen blir de väl holmen på kvällen. Så då blir de att klä sig varmt? Hm kanske måste bestämma vad jag ska ha på mig idag, så jag kan ta med allt till jobbet och fa direkt till Tompi. Men de är å andra sidan inte långt att hämta grejerna hemma. :p

Jag och Josefin har väldigt roliga framtidsplaner. :) Vad säger jag inte, de lär ni få veta då. :p 

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0