Kommer typ ha träningsvärk i armarna imorgon...

Jag for till jobbet redan kvart i 9 för jag tänkte att jag skulle visa åt Tompi att jag inte alls är slö på morgonen. Men så klart så kommer han inte till jobbet utan är och kapar ved eller nåt istället. Fast de var ändå tur att jag kom tidigare, då jag inte är lika snabb på att få ner alla grejer i frysarna som Tompi och jag är inte speciellt stark heller. Killen som kom med varorna gav mig 3 lådor med bröd och jag tappade dom för att jag tyckte de var för tungt. :p Känns som om jag kommer ha träningsvärk i armarna imorgon. De är ju tragiskt. :p Men jag hann iaf få in allt och se till så Märta fick sina tidningar och sina cigg, då blev hon glad. :)

Jag undrar en sak, Josefin! Lever du?!?

Och så tycker jag att alla som läser min blogg är skit tråkiga för de är ingen som kommenterar något. Eller så är de jag som skriver tråkiga saker? Nej, jag tror på de första.

Nu. jobba. :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

1 .. - Ja jag lever, vilket jag skrev ett sms till dig i morse om :] hihi!

2 .. - Jag tycker att jag alltid kommenterar, vad gör jag för fel ? :P Nej. Det måste vara du som gör fel ;) hihi. Jag älskar dig gullan

2009-08-13 @ 12:49:07
URL: http://Jbrynefall.devote.se

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0