Jag är på bra humör idag faktiskt. :p

Haha sura sarmonella tanten var in idag, nu fick hon sin mjukglass men inte blev hon gladare för de. Nästa gång hon kommer ska jag vara så trevlig så hon känner sig riktigt dum när hon surar. :p

Just nu har jag inge folk och jag borde diska, men de gör jag snart. Dagen har hittills gått riktigt fort. Har redan avverkat halva min arbetsdag. Sen när jag kommer hem måste jag städa. Marri erbjöd sig att komma och hjälpa mig med mitt evighetsprojekt men när vi gick igenom våra scheman så kom vi fram till att när hon är ledig så jobbar jag och tvärtom. Så mamma får väl hjälpa mig eller så får jag ta tag i de själv.

De förgyller verkligen min dag att läsa min kusins blogg. Man får sig alltid ett gott skratt. Ni kan läsa hennes blogg här!

Kommentarer
Postat av: Luwy

hejsan! Louise här (heddas polare som var med när vi drack öl på treat, när du var i sthlm o hälsade på).. Kom på att du knäppte ngr bilder där, undrar om du har dem? om de blev ngr.. vore kul :) kram

2009-08-11 @ 14:15:28
URL: http://luwy.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0