Hard work work.

Jag hade planer igår på att lägga mig och sola på gården och läsa boken om Mötley Crüe som jag lånat av Marri. Och sen fara och promenera med Marri. Som vanligt när jag planerar saker så blev de inte så, for och duschade efter jobbet och sen somnade jag på soffan och vaknade halv 11 typ. Sen for jag till Sonja och titta film istället.

Nu sitter jag på jobbet. Har inte hunnit göra så mkt idag. Har plockat lite hemma och mamma tyckte att ´jag kunde städa i mitt rum innan jobbet. Hon förstår visst inte att det är ett evighetsprojekt och därför väldigt väldigt jobbigt att komma igång med. :p Sen har jag fört pappers skräp och varit till Shell och hälsat på Marri.
Nu väntar jag på att jag ska kunna börja städa. Strax innan 8 brukar vara en bra tid när man ska dra en snabb stängning. Alltså när jag orkar stänga snabbt. :p

Har inte sattit upp nå bilder på länge, kanske borde göra de.

Btw, min hund ska mest troligt ha valpar igen. :D Riktigt kul.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0