...

Har sjukt tråkigt på jobbet. Men får faktiskt stänga om typ 3 timmar. :p Just för att jag har tråkigt så sitter jag och läser Amanda var dets blogg.  Hahah skit kul att läsa alla kommentarer hon får. :p

Annars så väntar jag på att Jossan och Hedda och Mandy ska komma förbi. Ronja va hit tidigare. :p

Ska bli riktigt kul ikväll, Tompi har beställt massa mat så de blir gott att ladda med de innan man glider in i dimman. Mamma gnäller ju alltid att jag måste äta ordentligt innan jag ska ut så jag inte blir så full. :p


Kommentarer
Postat av: Luwy

sho! tänkte se om du har tid o maila de där bilderna? je e desperado efter bilder just nu ;p kram

2009-08-21 @ 19:00:37
URL: http://luwy.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0