Ovanligt bra dag :)

Idag har varit en ganska bra dag faktiskt. :) Gjorde biologiprov på morgonen som gick oväntat bra faktiskt. Men om de är som de brukade vara förut för mig å Maja så borde inte ha gått bra. Förut så gick de jätte bra när vi trodde att de gått åt skogen. :p Sen så har jag för engångs skull pluggat på min långa håla. De va riktigt trevligt senare när jag, Maja, Camilla och Elin va och käka på frasses. Jaa jag svek Tompi idag, men de händer inte så ofta. Och som Camilla sa, jag måste ju kolla in konkurenterna. :) Vi satt där i säkert 2 timmar och snackade massa skit om lite opassande saker ibland :p
Har försökt plugga idag på kvällen men de gick inte så bra. Har iaf gjort en del och sen får ja se om de går bättre imorgon. Fick umgås med Madde lite idag också, de va jätte kul att på umgås med henne. Vi har inte träffats så mkt sen hon flyttat så. Men vi ser ju de kanske blir redan till valborg vi umgås igen :)

Imorgon blir de väl att plugga som vanligt. De är iaf dansträning inför balen, de ska bli ganska kul :) Sen ser vi ju vad som händer på kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Ibland?! Tyckte det var barnförbjudet mest hela tiden.. Iaf när Elin startade ett samtalsämne ;)

2009-04-23 @ 19:11:04
URL: http://cix.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha jaa de är ju sant. Men har iaf inte fått höra något av marri, hennes syster satt ju i bordet bredvid. :P

2009-04-24 @ 11:00:00
URL: http://juliatorma.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-04-24 @ 11:04:20
URL: http://memie.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0