Tårta :)

Sitter hemma och tittar tv. De är full rulle här. Små kusinerna springer omkring och skriker. Har just ätit smörgås tårta och vanlig tårta. För mamma fyller år på Tisdag så nu firar vi henne. :)

I fredags var jag och Marri till gve och hälsade på  Marie,Ronja och Wille. De va ganska härligt att sitta och ta en öl och ta de lugnt. Igår åt vi pizza i gve och sen for jag och Marri hem :) Sen på kvällen tog jag bara de lugnt och tittade film och hade de riktigt mysigt. :) Idag måste jag plugga och sen på man ju se om jag och johanna skulle hitta på ngt. :p

Bra och passande text. :p
 Counting all the assholes in the room
Well I´m definitely not alone, well I´m not alone
You´re a lier, you´re a cheater, you´re fool
Well that´s just like me yoohoo and I know you too
Mr. Perfect don´t exist my little friend
And I tell you it again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, Well I´m
definitely not alone, well I´m not alone

Look deep into yourself before you blame all others
for betrayal, for betrayal
I promise, so easy to say, and easy you failed,
and you do it again

Kommentarer
Postat av: Emma N

Skit bra låt text:D

2009-04-22 @ 11:25:58

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0