Mys i Alvik :)

Sitter hos faster i Alvik nu. Jag och lillebror har varit på stan igår. Har köpt skor till balen, tog ett par svarta hög pumps så jag kan använda dom senare också. :) Blev väldigt nöjd, sen har jag köpt nya leggins, en lång vit skjorta och tyg skor. Köpte två par, ett par röda och ett par svarta med vita prickar. Dom var så fina och kostade bara 200 så jag tänkte lika, annars kommer jag att ångra mig när dom går sönder. :P Jag ska inte ha mkt pengar, vilken tur att jag bestämt mig för att pengarna från moppebilen ska gå till en bil och inget annat. Annars hade jag varit många tusen fattigare nu.

Nu sitter jag och väntar på att Ronja ska ringa. Ska höra om jag och anton ska börja fa hem nu eller om vi ska sova hos henne i natt och åka hem imorgon. Vicky behövde tydligen något frå Ronjas lägenhet så de blir nog att åka imorgon. De kanske är lika bra de, Jenny var inte hemma idag så vi kanske kan vara och hälsa på henne påvägen hem imorgon istället.

I fredags hade jag en trevlig kväll, umgicks med Ronja, Marri och Fredrik. De var trevligt. Sen for Ronja och Fredrik hem och jag och Marri tittade Jarhead. Den var faktiskt jävligt bra. :) Tidigare på kvällen var vi och hälsade på pappa och Ronja tvingade mig att stanna kvar och dricka kaffe. Så nu har jag träffat pappas nya tjej, hon sa inte så mkt utan satt mest och skrattade åt mig och Ronja när vi flummade. Känns bra ändå, tror att pappa blev lad när vi ville stanna på kaffe. :)

Annars så är jag mest förvirrad, försöker förstå mig på andra i min närhet men de går inte. Fast hur ska de kunna gå egentligen när jag knappt förstår mig på mitt eget huvud. Känner mig bara så leds på att bara ge och ge och inte få något tillbaka.

Som jag sa åt Marri i fredags: Life sucks, så fort du tror att allt kommer att ordna sig så kommer de något nytt som får en att må dåligt.

Tack för mig, nu ska jag gå och ta en cigg med faster och sen ska jag mysa med lillebror.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0