Leds...

Sitter på jobbet som vanligt. Är sjukt leds på de här nu. Så om de är någon som vet om de finns nå jobb ledigt åt mig så hör av er. :p Vet inte om jag kommer så ut med TT hela sommaren. Nå fan ska man få veta när lönen görs och de ska inte vara olika dagar varje månad. Men han tycker ju att han får göra som han vill, bara för att vi är släkt. Han pratade om att han ville anställa någon till sommaren som kan fortsätta till hösten. Vem fan kommer vilja fortsätta jobba åt honom efter en hel sommar? Jag har varit nära på att sluta så jävla många gånger så jag kan inte ens räkna dom. Grejen är bara de att jag måste ha ett annat jobb att börja på om jag säger upp mig. Och så får jag lite skuld känslor.

Jag hat funderat på en sak. Varför måste man lägga alla sina 18 enkronor på disken så jag måste stå och plocka upp dom en och en. Kan man inte vara ge dom i handen och säga de är jämt. Jag orkar ändå inte räkna dom.

Måste jobba imorgon också. Kanske får min lön på måndag. Fast halva måste jag väl ge till mamma.
Snygg miss mamma och pappa gjort. Dom har båda köpt sommardäck till mig eftersom mina är olagliga och jag måste byta innan torsdag. Så går de när dom inte pratar med varandra. Så får se antingen så får jag köpa 8 däck, som tur var de mamma köpte ganska billiga, eller så kanske dom kan lämna tillbaka 4. Får se. :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0