Fryser...:s

Sitter på jobbet och funderar varför de är så jävla kallt här. Håller på att frysa ihjäl när jag inte springer omkring.
Hade bara tre lektioner idag, om man nu räknar dansträning som lektion. Kul var de iaf, får se om man lär sig dansa till balen. :p Ursch vad jag inte har lust att sitta här just nu, höll på att städa mitt rum innan jobbet och hade mkt hellre gjort de än att jobba. Konstigt men sant. :p
Pappa kommer hit snart, vi ska titta på en bil på blocket. Om han tycker att den är lika fin som jag gör så ska jag nog ringa och fråga om dom har kvar den. Och har dom de då åker jag fan till ö-tå imorgon och hämtar den. Är så sugen på att köpa bil nu, eller de har jag varit länge. Men nu har jag äntligen fått sålt moppebilen så nu har jag råd att köpa en bil.
Får se om de blir lule i helgen. Eller de blir lule, vet bara inte vilken dag. Vill iaf få fara till Alvik och hälsa på faster och till Kalix och hälsa på Jenny och Adrian. Sen ska jag ju så klart shoppa en hel del. Måste ha skor till balen och studenten. Och sen måste jag köpa tyg till min student klänning och sen så tänkte jag köpa lite nya kläder. :)
Längtar sååå mkt efter sommaren :) Vill kunna använda min skinnjacka utan att frysa ihjäl. :p

Nu ska jag försöka göra kemi läxan, efter att jag tagit en cigg och en kaffe. Om nu inte Johanna ringer. Hoppas :)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0