...

Borde verkligen gå och sova men kan inte. Kommer vara helt död imorgon.
Helgen har varit trevligt. Hängt med Marri, vi hade vårar tiquila race och hade trevligt. De va en del att städa sen på morgonen, men shit happens :P
Kände direkt när jag kom till skolan hur leds jag var, vill bara få bort allt nu. Funderar på att låsa in mig någonstans i helgen utan telefon så jag faktiskt pluggar. Men vet inte vars. :p

Idag har jag bara mått dåligt, haft ont i huvudet, nacken och mått illa. Ursch. Men sen har jag varit med Wille, Adde och Ronja. Ronja färgade mitt hår och sitter och funderar om jag är nöjd. Kanske är en vanesak. har ju varit svarthårig ett bra tag :p

Nu blire sängen. :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0