De blir inte alltid som man tänkt sig...

De blev ingen lugn kväll igår, Tompi övertalade mig och Marri att köra till Levi så de bar iväg dit efter jobbet. De va ganska kul, fast jag och Marri konstaterade att de hade varit mkt roligare om vi hade fått vara fulla och de var någon annan som körde. Får väl dra dit själva någon helg. :p Iaf så var vi på aarena tills dom stängde typ, men då tappade vi bort Frille och sen så skulle grabbarna absolut ha hamburgare, dom tvingade oss att ta varsin. Ingen hit. Sen tjänade ja 20 euro, eller hälften borde vara Marris, körde en kille typ 1 km efter att han frågat 4 gånger.

Kom hem vid 5 i morse och började jobba klockan 10, var inte speciellt pigg då. De är lite bättre nu, men funderar om jag kommer orka festa till 3 i natt. Joo de ska nog gå bra.

Yes, ikväll blir de tiquilarace med Marri och annat skoj med dom som kommer förbi mig. Sen ska vi på krogen :)

TT: Hörru Marinella
M: Ja heter Marielle
TT: Jaha, men vars fick jag Marinella ifrån. Finns de inte ett vin som heter så?
D: Ja de finns de väl.
TT: Ja just de, de är ju de där 20,5 procentiga vinet som alla alkisar dricker.
Gillar att TT visste exakt på pricken hur många procent de var i vinet. :P

Nu ska jag röka har bara 1,5 timme kvar att jobba, sen ska jag hem och duscha :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0